06 May 2009

Pertandingan Sepak Takraw 12TKB

SK Bukit Tambun telah dipilih menjadi pengelola Pertandingan Sepak Takraw 12 Tahun Ke Bawah Zon Nibong Tebal. Pertandingan tersebut telah diadakan di SMK Mutiara Impian pada 5 dan 6 Mei 2009.

Acara berpasukan telah diadakan pada 5 Mei melibatkan 12 buah sekolah iaitu SK Bandar Tasek Mutiara, SK Nibong Tebal, SK Keledang Jaya, SK Sg Duri, SK Seri Tasek, SK Sg Kechil, SK Pulau Aman, SK Sg Acheh, SK Batu Kawan dan SK Jawi. Johan untuk acara ini ialah SK Pulau Aman dan naib johan ialah SK Sg Acheh manakala di tempat ketiga ialah SK Nibong Tebal dan SK Sg Duri.

Acara beregu pula diadakan pada hari ini iaitu 6 Mei melibatkan seramai 24 buah pasukan regu di mana setiap sekolah menghantar dua pasukan beregu masing-masing. Johan acara beregu ialah SK Jawi 'A' dan naib johan ialah SK Sg Acheh 'B' manakala di tempat ketiga ialah SK Pulau Aman 'A' dan SK Pmtg Tok Mahat 'B'.

Tahniah kepada pasukan dan sekolah yg menang. Terima kasih kepada semua pihak yg terlibat samada secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan pertandingan ini. "Apa yang penting .......... KERJASAMA."

No comments:

Post a Comment

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...